Na de oplevering van je woning staat ons team service & kwaliteit voor je klaar!
Lees de tips uit de Woninghandleiding of maak een servicemelding aan zodat we deze in behandeling kunnen nemen.
Na de oplevering van je woning staat ons team service & kwaliteit voor je klaar!
Lees de tips uit de Woninghandleiding of maak een servicemelding aan zodat we deze in behandeling kunnen nemen.
Welkom op de servicepagina van Bouwbedrijf van de Ven.
U kunt hier uw serviceverzoek bij ons indienen. Let op dit kan alleen indien uw woning door ons gebouwd is. Zodra wij uw verzoek hebben ontvangen, nemen wij deze in behandeling. U krijgt een e-mail van ons, let ook op de spam-folder.
Bent u een huurder bij een woningcorporatie? Meldt het probleem dan bij de woningcorporatie.
Wilt u een servicemelding indienen? Maak dan via onderstaande knop een servicemelding aan. Wij nemen de melding dan in behandeling.
Wanneer je het probleem via een andere route laat oplossen en ons pas later op de hoogte stelt, kunnen wij niet overgaan tot vergoeding van de gemaakte kosten.
Het kan zijn dat het probleem via de woonhuisverzekering opgelost kan worden. Schakel deze op tijd in! Wij zullen een factuur voor de gemaakte kosten versturen als blijkt dat de klacht niet onder de garantie valt en een verzekering vergoed deze dan vaak alleen als de klacht bij hen gemeld is voordat wij ingeschakeld zijn.
Beoordelen servicemelding
Wanneer wij de melding binnenkrijgen, registreren en beoordelen wij deze aan de hand van de geldende garantieregeling (Woningborg of SWK). Het helpt ons wanneer je de melding voldoende toelicht en verduidelijkt met een foto.
Garantie
Wilt u weten of uw verzoek nog binnen de garantie valt? Doe dan eerst een controle.
Klik hier indien uw woning is gebouwd met Woningborg garantie.
Klik hier indien uw woning is gebouwd met SWK garantie.
Terugkoppeling
Nadat we de servicemelding hebben verwerkt, geven wij via mail een terugkoppeling van het vervolg. Het kan zijn dat we de melding doorzetten naar één van onze bouwpartners, naar onze eigen serviceman of dat we de melding niet verder in behandeling nemen. Hierover ontvangt je een bericht van ons. Voor een bezoek wordt altijd telefonisch een afspraak met je gemaakt.
Lukt het niet om een servicemelding in te dienen?
Bel dan naar:
+31 (0)413 36 69 33
Of mail naar:
Bouwbedrijf van de Ven BV
Erpseweg 3, 5463 PG Veghel
Postbus 184, 5460 AD Veghel